Saturday, April 20, 2013

Bagai dirobek - robek :'(

Dengan nama Allah SWT,

Assalamualaikum readers...
Harini aku tahu sape diri aku di mata - mata orang yang aku sayang.
aku tahu aku ni siapa di mata diorang
aku tahu aku ni mcam mana.
Harini jugak aku dapat rasa kesakitannya.
Sakit yang mungkin boleh memudaratkan.
aku terkesima dengan apa yang terjadi rabu lepas.
dan perkara ni sendiri berlaku dkt aku.
Mula - mula aku percaya semua ni mainan je dan
mungkin perasaan aku je tapiiiii makin lama aku fikir
hmmm mungkin betul kot.
Aku ingat kata - kata aisyah
"If you ever lose something special in your life, dont be sad! dont regret! 
JUST LET IT GO! Allah surely give you something EXTRA SPECIAL "
tapi buat masa ni biarkan aku untuk berfikir mana yg betul mana
yang salah. adakah aku yg egois atau sebaliknya.
biarkan aku bersendirian.
aku mengharapkan keadaan seperti dulu. 




InsyaAllah.
semoga kita dijauhkan daripada gangguan syaitan yang direjam.
Amin :)

Wassalam.


No comments:

Post a Comment